2008. március 8.

Brownie



Nigella valóban egy istennő!Ez a brownie is az ő nevét dícséri.Ma, amikor egyszer csak eszembe jutott,hogy browniera vágyom,elkezdtem kutatni a neten,több blogot is végignéztem,de sehol sem találtam azt az igazit,amire én vágytam:arra a belül krémes,és nagyon csokis valamire.Hát végül Nigella videójában találtam meg álmaim brownieját,és mostmár biztos vagyok benne,hogy kapcsolatunk nagyon tartós lesz :D El se lehet mondani mennyire csodás ez a süti,már már bűnösen finom.Elkészítése meg pofon egyszerű,és elég hozzá mindössze egy lábost összekoszolni.
Rumos-meggyes csokifagyival tálaltam,egyszerűen fenséges!
Hozzávalók:
35dkg étcsoki,35-37dkg vaj, 4 tojás, vanília aroma, 1tk só, 35 dkg cukor,22dkg liszt
A vajat felolvasztjuk,beleszórjuk az apróra vágott csokit,amikor felolvadt lehúzzuk a tűzről.Eggyenként belekeverjük a tojásokat,majd vaníliát,sót,cukrot,és végül a lisztet.Jól összekavarjuk,és sütőpapírral bélelt formába öntjük.Niggela 25 percet süti,nekem ez 35 perc volt.A lényeg ,hogy a teteje világos barna legyen,és apró hólyagok keletkezzenek rajta.
Én ennek az adagnak harmadából csináltam és egy püspökkenyér formában sütöttem,de következőkor biztos,hogy egész adagot fogok sütni.

2 comments:

Névtelen írta...

Szia Orsi!
Első browniem lesz, és azt szeretném kérdezni, hogy a vaj helyettesíthető margarinnal?
Köszi!

Orsi írta...

Ha nagyon muszáj igen :)
Jó sütögetést!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena