2008. március 15.

Répatorta

Őszintén kettős érzelmekkel vágtam neki a répatortának,nem vártam tőle sokat,mégis nagyon megakartam csinálni,nehogy már valahogy kimaradjon az életemből:).Aztán nagyot csalódtam,mert tényleg nagyon finom.És az elkészítése is gyors, ha a répa lereszelését leszámítjuk...Hugicámnak is nagyon ízlett,persze nem tudta ,hogy répatorta.Amikor elárultam neki ,vágott egy grimaszt,aztán rántott egyet a vállán és kijelentette,hogy nem baj akkor is finom...:)
Szóval ez volt az első répatortám,de biztos,hogy nem az utolsó!
Hozzávalók:
4tojás,35dkg cukor,egy csomag vaniliáscukor,2,5dl olaj, 3csésze(2,5dles)répa,4 ek.narancslé,10dkg darált dió,20 dkg liszt,2tk sütőpor,1 tk szódabikarbóna,2tk fahéj,2csipet szegfűszeg,só
A répát megtisztítjuk és apró lyukú reszelőn lereszeljük,(kb 5-6közepes méretűt).A tojásokat a cukrokkal összehabosítjuk,mehet bele az olaj és a narancslé is.Jöhetnek a száraz alapanyagok,és a répa,ezeket is összekeverjük,majd a lisztes keveréket a tojásos masszához öntjük és alaposan elkeverjük.Kivajazott,lisztezett 26cmes tortaformába öntjük,és előmelegített sütőben 45 percet sütjük.
Nekem megmaradt egy kis reszelt répám,amit megkaramelizáltam,ebből kanalaztunk a tortára.

0 comments:

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena