2008. május 2.

Somlói palacsinta

Nagyon spontán készült ez a finomság,egyszer csak kedvem támadt palacsintát sütni,aztán ahogy bekevertem, kezem ügyébe került a kakaó,gondoltam abból is teszek egy kicsit,az sose árt.Aztán jött a puding...meg a mazsola.Aztán kétszer csináltam csokiöntetet...Olyan összevissza nap volt ez a mai.Szóval ne is tekintse senki ezt egy komoly receptnek,csak egy ötletnek inkább palacsinta variációra.
Hozzávalók
20dkg liszt,2kk kakaó,2db tojás,3dl tej,só,egy kis olaj,annyi buborékos ásványvíz amennyitől palacsintasűrűségű tésztát kapunk,úgy 2-3dl
1 vaíliás puding,1/2l tej 4ek cukor,mazsola
Csokiöntet,egyszer rum nélkül,aztán rummal,picike tejszínnel dúsítva utóbbinál,e recept alapján.
A palacsintákat megkentük a pudinggal,aztán rászórtuk a mazsikat.Egy jénaiba egymásra pakoltuk,majd leöntöttük egy adag csokiszósszal(idáig hugi segítkezett,nagy lelkesedéssel).Aztán már nem volt energiám,se kedvem hogy bekapcsoljam a sütőt,úgyhogy mikróba ment egy pár percre.A következő adag csokiöntetbe került egy kicsi rumaroma is.Talán ezért emlékeztetett a végeredmény ,somlóira,meg persze a mazsola miatt is. A palacsintából egy fagyis kanállal gombócokat szaggattam,majd a csokiöntettel nyakon öntöttem.Jól behűtve az igazi.

Miután megcsináltam azután jutott eszembe,hogy meg lehetne szórni egy kis darált dióval,és tejszínnel díszíteni,akkor még inkább somlói.Na de majd legközelebb. Ha már somlói,itt van a nagy somlói teszt,ha még valaki nem olvasta volna-nagyon tanulságos!

0 comments:

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena