2008. június 10.

Tejespite cseresznyével

Már megint Ízbolygó a hunyó,nála láttam ezt a csodát.Másnap meg is csináltam,de ahogy észrevettem nem csak én csábultam el:)Tényleg szuper,mert kb 10 perc amíg az ember összedobja(ha magozzuk a gyümit picit hosszabb,de én avval sem bajlódtam),és tényleg finom,az állaga meg valami fantasztikus.Az íze engem a rizskochéra emlékeztetett.Legközelebb meggyel csinálom, nekem hiányzott egy kicsit a savanykás íz.
Hozzávalók: 8 dkg porcukor,3 tojás,15 dkg liszt,2,5 dl tej, 2 dl tejszín ,csipet só,2-3 marék cseresznye

A tojásokat robotgéppel habosra keverem a cukorral és a csipet sóval. Hozzáadom a lisztet, a tejszínt és a tejet. A sütőt 180 fokra előmelegítem. A tortaformát kikenem vajjal és kilisztezem. Beledobálom a gyümölcsöket és ráöntöm a kb. palacsintastészta sűrűségű tésztát. 30 -40 perc alatt megsütöm,majd porcukorral megszórom.

1 comments:

Ízbolygó írta...

Igen, a meggy igen jó bele! Savanykás, pikáns. A vaníliát sem érdemes kihagyni, komolyan hozzájárul az összhatáshoz!:-)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena