2008. szeptember 21.

Gesztenyés csokitorta

És elérkezett apukám születésnapja is,úgyhogy a torta is megsült.Persze csokis,csakis az ő kérésére.

  • Hozzávalók 1 l tejszín(nálam fele növényi volt), 30dkg étcsoki , 1 tk. fahéj, 2ek holland kakaó, rum v rumaroma , 25 dkg gesztenyemassza , 1 cs. zselatinfix

Alapnak a liszt nélküli diótortát választottam.A krémhez a tejszínt a zselatinfixel felvertem és negyedeltem.Egynegyedéhez hozzákevertem a gesztenyemassza háromnegyedét(a többiből golyókat formáltam,csokival bevontam,és evvel díszítettem)A többi tejszínhez ment az olvasztott csoki,egy kis rum,fahéj és még egy kis kakaópor. A "piskótát" 2 részre vágtam.Megkentem a csokiskrém harmadával,majd a gesztenyéssel,aztán a csokis másik harmadával.A maradék csokis krémmel bevontam a tortát majd díszítettem.

Egy fűszeres,különleges csokitorta sikeredett,ami hamar elfogyott:)

2 comments:

rattan írta...

Szia! Nagyon szuperül hangzik ez a gesztenyés csokitorta, de cukor nem kell bele???
És nem túl nagy ízkavalkád a diós alap + csokis+ gesztenye???
szeretném karácsonyra megsütni,de cukor nélkül nem tudom működik e.
Köszi, Reni

Orsi írta...

Szia!
Köszönöm!Azért nem raktam bele cukrot,mert a tejszín fele édesített növényitejszín volt,meg mellette ott van a csokikrém is,amibe én nagyon ritkán teszek cukrot,szreintem amennyi a csokiban van az elég.De ez ízlés kérdése.Azt ajánlom kóstold meg a krémeket és ha úgy érzed, nyugodtan rakjál bele porcukrot,elrontani evvel biztos nem fogod.
Ízkavalkádnak ízkavalkád,de szerintem abszolút passzoltak egymáshoz az ízek.
Majd írj ha megcsináltad h milyen lett!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena