2008. december 31.

Sörkorcsolya

Újabb recept Anditól.Megint nem csalódtam benne,remek lett,viszont elkövettem azt a hibát,hogy szilveszter előtt 3 nappal megsütöttem,így a szilveszteri sós sütiből,hát mit is mondjak...nem maradt túl sok...
Hozzávalók:
  • 1 kg liszt
  • 0.5 kg margarin
  • 3 dl hideg tejszín és annyi hideg víz amennyit a tészta felvesz hogy nyújtható legyen
  • 6 db tojássárgája
  • 5 dkg só
  • 1 db élesztő a lekenéshez tojás

A lisztbe belemorzsoljuk az élesztőt,majd a többi hozzávalóval tésztát gyúrunk.Újnyi vastagságúra nyújtjuk,lekenjük felvert tojással,majd 2 órára mehet a hűtőbe.Ezután mégegyszer lekenjük tojással,majd formákra vágjuk és megszórjuk valamivel(sajt,különböző magvak,én csináltam pesztósat is,nagyon finom).Előmelegített sütőben,kb. 20 perc alatt kész is van.

Minden kedves látogatómnak,és ismerősömnek nagyon boldog új évet kívánok!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena