2009. június 29.

Eckler,te vagy?

Hát nem is tudom...kicsit megváltozott.Az égetett tészta és a tejszín stimmel. De a belsejében valami más van... Hozzávalók:Az égetett tésztából most hosszabb csíkokat sütöttem,majd amikor kihűlt levágtam a felső kalapjukat és félretettem.
A csokit,és a vajat külön-külön megolvasztottam.Mindkettőt kicsit hűlni hagytam,majd a csokiba belekevertem az egész tojást,a tojássárgákat és csipet sót,ezt a masszát végül a vajjal is összekevertem.A fánkok aljába magozott meggyet szórtam,majd rákanalaztam a csoki masszát és 10 percre bedugtam őket a sütőbe,alacsony hőfokra.Kihűtöttem, édes tejszínnel díszítettem,és rátettem a fánkok sapkáját is.
A csoki krém kicsit brownie-kicsit puding szerűvé sült,a savanykás meggy jól kísérte a keserű krémet.Nekem nagyon ízlett. A krém receptjét Pákosztos macskánál találtam.

4 comments:

szepyke írta...

Látszik, hogy jelentkeztem egy szeletre? Feltettem a kezem. Nem nagyon érdekel, hogy mi a pontos neve, az most mindegy! :D

trinity írta...

Én is épp így vagyok vele, mint Szepy....Felőlem bárhogy elkeresztelheted, nekem pont jó lesz...
Nem lehetnék én a tesztalanyod esetleg ???Minden sütidet jól megkóstolom:))))

Orsi írta...

Elképzeltelek titeket!:D
Trinity gyere!

Névtelen írta...

Csodás!!!Moncs

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena