2009. június 30.

S.O.S!

Kezdem a történetemmel:már jópár hónapja tervezgetem a nyaramat...Úgy döntöttem, hogy az ideit nyelvtanulásra szánom,és kiutazom 1-2 hónapra Németországba vagy Ausztriába németet tanulni . Így már jópár héttel,hónappal ezelőtt elkezdtünk keresgélni,ismerősöket hívni.Több ajánlat is jött,végül egy ismerős barátai mellett döntöttünk. Szóval úgy volt,hogy utazom Dél-Tirolba,majd itthon még egy pár német magánóra aztán novemberben nyelvvizsga,majd év végén érettségi(előrehozott).Egészen máig...Ma visszamondták...nehéz leírni azt az érzést amit akkor éreztem...csalódottság,düh és őszintén megkönnyebbülés(elég régóta azon stresszelek, hogy teljesen idegenek közt kell jópár hetet eltöltenem,ráadásul a 18. szülinapomat is.) Úgyhogy most itt állok kicsit összetörve és üres nyári látképpel magam előtt... Szóval ez van,most már soha többé nem tervezek előre,megígérem tényleg! DE a németet úgyis megcsinálom,külfölddel vagy anélkül!Most magántanárhoz fogok járni valószínűleg,ráadásul sok kedves ismerős is felajánlotta ,hogy németül is beszélget velem.Itthon!Ergo viszonylag sok szabad időm lesz...így arra gondoltam, hogy a hasznosat(=német) össze is köthetném a kellemessel(=cukrászat),illetve tanulhatnám őket párhuzamosan.
És itt szeretném a ti segítségeteket kérni,mivel már nincs túl sok időm,arra gondoltam hátha Ti segíthetnétek munkát szerezni egy cukrászdában.Nyárra,esetleg majd suli közben is, habár nem tudom mennyire megoldható(és nem is tervezek már ugye annyira előre),de azt hiszem aki olvassa a blogom,az tudja ,hogy mennyire elszánt vagyok a cukrászat iránt. Arra gondoltam hátha valakinek van cukrász ismerőse,neadjisten ő maga cukrász és szüksége van segítségre,vagy akár csak egy hirdetést látott valahol. Nagyon boldog és hálás lennék ha valaki tudna segíteni nekem! Ha akad ilyen, nagyon szépen kérem jelezze akár kommentben akár e-mailben(blogkiskanal@citromail.hu / blogkiskanal@gmail.com)!

13 comments:

szepyke írta...

Te szegény. Ne emészd magad. Ez biztos okkal történt így. Mást tartogat neked a sors erre a nyárra. És nem akarta, hogy távol légy a szülinapodon. Munkával nem tudok segíteni, de egy pár német nyelvű receptet tudok küldeni. (Lindt)
Hátha az is jó. Jó, gondolom, hogy nem, de más nem jutott most az eszembe....Fel a fejjel!

trinity írta...

Drukkolok, hogy sikerüljön munkát találnod!!!

Csenge írta...

Hajrá, Orsi! Fel a fejjel, én is nagyon szorítok! :-)

Belly írta...

Drukkolok én is a munkához és a nyelvvizsgához is.Azért boldogan ünnepeld a 18-ik szülinapod

Scofield írta...

a legegyszerübb, nézd ki a kedvere tetsző cukrászdát és kérdezd meg, hogy nem keresnek e nyári munkára kisegítőt. Egy próbát megér és jót tesz az önbecsülésednek.

Orsi írta...

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat,nagyon jól esik!
Szepy ,a német recepteknek nagyon örülnék!Előre is köszönööm!
Scofield,igazad van,megpróbálom!
Képzeljétek ma utazom Olaszországab pár napra(ma derült ki),mi ez ha nem borús égből napsugár?!:D

Ottis írta...

Remélem találsz egy jó cukrászdát!És hát mutasd meg nekik milyen gyönyörűségeket készítesz a blogon !

Adél írta...

Orsi, rendszeresen bennézek hozzád mert nagyon kreatív vagy és annira finomakat sütsz hogy átjön az illata az éteren, sajnos nincs cukrász ismerősöm de szeretnék neked 3 cukrászdát ajánlani.
Szerintem keresd meg őket interneten és küld el nekik a blogod címét akkor biztosan sikered lesz. :)

1. http://www.zilakavehaz.hu/

2. Daubner cukrászda, sajnos nincs még oldala, a Szépvölgyi úton van

3. http://www.nandori.hu/frames.html

Sok sikert

Wise Lady írta...

Meglepetés neked nálam:)

Szerintem minden rendben lesz, nem olyan fából faragtak téged!

Ottis írta...

Nézz be hozzám is kérlek, vár egy meglepetés: http://ottisfoz.blogspot.com/2009/07/dij.html

Csenge írta...

Hoztam én is valamit! :-)
http://csokiparany.extra.hu/?p=1879

Adél írta...

Orsi nézz be hozzám, vár téged egy díj.

Orsi írta...

Oh köszönöm mindenkinek,jó így hazaérkezni:)
Adél nagyon kedves vagy,megnézem őket.A daubnerben próbáálkoztam tavaly is de akkor éppen leépítések voltak,de hátha most szerencsével járok.Köszönöm mégegyszer:)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena