2009. július 25.

Citrom mousse torta-a 18-ra

Most mondjátok meg,büntethető lettem :))))
Bizony bizony,már nagykorú vagyok.Hű dejó nekem,mi?
TEgnap ennek örömére egy nagyon jó kis estét kerekítettünk.Indiait főztem,a menü:bárány curry,kuszkusszal,rizzsel,és párolt sárgarépával.A végén persze torta is volt.
Kicsit féltem hogy ízleni fog-e a családomnak az új ízvilág,de azt mondták nagyon finom volt.

És a torta?Citrom!
Érdekes ,hogy minden évben citrom tortára esik a választásom.Külsőleg semmi extra,most nem bonyolítottam túl,az ember amúgy is magának valahogy olyan nehézkesen alkot.A belseje viszont szerintem elég izgalmas.Az alapja Kicsivú könnyű citromos süteménye,a krém egy citromos, lime-os,üde mousse,a közepében meg egy csodaszép színű áfonya zselé található.Azt hiszem jó lezárása volt ez a bárány currynek.Meg az eddig eltelt 17 évemnek:)

11 comments:

Yasmine írta...

Isten éltessen sokáig!! Még 5x18-at kívánok! Akkor Te is oroszlán vagy, mint a kislányom. :-))

Benzsi írta...

Boldog szülinapot Neked! Igazán büszkék vagyunk rád, hogy ilyen fiatalon beálltál a konyhába! Ritkaság ez mostanság, de te megmutathatod a saját korosztályodnak, hogy így is lehet. Mi meg láthatjuk, hogy azért vannak kivételek!!!:))

lúdanyó írta...

Boldog születésnapot! Milyen dolog már, hogy az ünnepelt süt magának tortát! :)) Ami gyönyörű lett!!

Cukroskata írta...

Nagyon szép torta, ügyes vagy. Boldog szülinapot :-)

Moha írta...

Boldog születésnapot!
Remekül néz ki a tortád,biztos finom is lett! Ügyes vagy!

Csibe írta...

Boldog szülinapot! Istenien néz ki a tortád!

trinity írta...

Boldog szülinapot!!!
A tortád eszméletlenül szuper!!!!

Csenge írta...

Boldog szülinapot, Orsi! :-))) Lehengerlőőő a torta, én is, én is egy méretes szeletet!

Száva írta...

Késve ugyan, de nagyon boldog születésnapot!!!:)

Orsi írta...

Megérkeztem!:))
Köszönöm szépen mindenkinek!
Lúdanyó,ez nálunk természetes,zokon venném ha nem én süthetném.

Ottis írta...

Isten Éltessen sokáig!Bár tudom kicsit megkéstem ezzel, mert látom már régi a poszt,de nem vettem észre :-( Közben meg nayraltunk,és teltek a napok! Üdv,Ottis

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena