2009. július 11.

Virágot a virágnak avagy anyukám tortája II.

Bizony ,bizony az én drága anyukámnak születésnapja volt,neki készült ez a rózsa csokros torta.Tetszett neki,boldog voltam!
A belseje is az ő tiszteletére lett kitalálva,imádja a Sport szeletet,meg a Kapucínert.Ezért rumos csoki-és kávés tejszínkrémmel töltöttem és műmarcipánnal borítottam és díszítettem.
Utóbbi receptjét Margit blogjáról tanultam,ott fondant néven szerepel,de mint tegnap egy mestercukrásztól megtanultam ez egyáltalán nem fondant,és ha ő mondja én hiszek neki.Viszont magával a masszával nem voltam megelégedve,nagyon nehéz volt vele dolgozni,szakadt ,törött,száradt,szóval legközelebb vagy bolti marshallowból csinálom,vagy a marcipánnál maradok.
És normális ételszinezéket még mindig nem találtam emberi áron.Esetleg ha valaki látott valahol,szólhatna nekem! Ezért lett ez a torta is fehér,de azt hiszem ez most így szebb is.

26 comments:

Rainbow írta...

Szia!

Eszbontoan gyonyoru ez a torta, es ahogy a belsejet nezegetem, hat fincsi lehet.Gratulalok, nagyon ugyes vagy! Anyukadnak boldog szulinapot kivanok! :)) Recept mentve! :))

szazala írta...

Nagyon szép torta,de sajnos én nem vagyok ilyen ügyes,pedig holnapra össze kellene hozni valamit,ugyanis az én kisnagy lányomnak névnapja lesz:)!
Természetesen boldog szülinapot anyukádnak!

Csibe írta...

Nagyon gyönyörűséges! Ügyes vagy!

marcsi írta...

Anyukándan nagyon boldog szülinapot kivánok!!!!
A torta meg hűűűűűűűűűűű!
Nagyon ügyes vagy!!!

Vica írta...

Szia! Nagyon szép ez a torta. Boldog születésnapot az édesanyádnak. Ételfesték: por alakút a Wesselényi utcai Szép kis india boltban vettem (szerintem nem volt veszett drága), folyékonyat pedig az Auchanban találtam legutóbb. A por vadabbul színez...mindent;)

szepyke írta...

Jesszusom, de szép!

Küldtem maileket, megkaptad őket?

Ottis írta...

Hát ez valami fantasztikus!Te nagyon fejlődsz!Ügyes vagy!És boldog szülinapof anyukádnak is!

Csenge írta...

Hű, hát mit is mondhatnék...
Aztamindenit!! =| Csodálatos, hát még az íízkombináció. Imádnám.

Cukroskata írta...

Egyszerűen gyönyörű :-)

Orsi írta...

Köszönjük a jókivánságokat és a kedves szavakat!
Vica köszi,pont tegnapelőtt jártam abban a boltban,eszembe se jutott hogy ott is lehet.Az a folyékony lötyi az sjnos nem jó mert mindent felhígít.Amúgy nekem a 700ft/szín a nem emberi(pl.desszertmesternél),habár az tényleg jó minőségű és sokáig eltart...de akkor is

trinity írta...

Ez egyszerűen mesés!!!Gratulálok, neked a tortához, az ünnepeltnek pedig a szülinaphoz!!!

Wise Lady írta...

Jézus-Mária-Szent József! Ezt nem hiszem el. Még tini vagy és ilyet tudsz, ez már művészet!

Száva írta...

Boldog születésnapot!!:)
Először is: Orsi, el ne bízd magad!
Másodszor: Jó pár cukrászda elbújhatna mögötted kompletten!:) és gondolom, hogy nem csak szép,de nagyon finom is lett... nagyon ügyes vagy!:)

Orsi írta...

Köszi mégegyszer mindenkinek:)
Száva,nem fogom!(habár én ezt a tortát sem érzem tökéletsnek,úgyhogy...)

Niamh írta...

Szia! Kedvet kaptam tortasütéshez, ugyanis anyukámnak hétvégén lesz a szülinapja. A színezőkkel kapcsolatban, most olvastam egy tortás könyvben, hogy szörppel is lehet cukormázat színezni. Igaz, hogy akkor lesz egy kis íze, és az is folyékony, de gondoltam, megírom. És én a rossmannban találtam glükózt, ami olcsóbb, mint a gyógyszertári, de még így is drága kicsit. További jó sütögetést, és boldog szülinapot anyukádnak! Niamh

Orsi írta...

Köszönöm Niamh,viszont Kívánom!
A szörppel az a baj hogy nagyon higít,a glükózt megnézem magamnak én is,köszi!

Névtelen írta...

Kedves Orsi!Ismét gyönyörűt alkottál!!!Anyukádnak Boldog szülinapot!Üdv:Moncs

Betti írta...

Szia! Csodaszép a tortád!
Én webáruházból rendeltem ételfestéket (wilton), nem volt olcsó, viszont nagyon kiadós, zselé állagú és nem változtat magán a színezendő étel állagán. Azt hiszem, 10 színért és egy tortaformáért postával együtt 10e Ft körül fizettem. http://www.soregi.com/

Millie írta...

Orsi!

Ez a torta csodálatos!!!! Minden elismerésem a tied! Anyukád nagyon-nagyon büszke lehet rád!!!!

Orsi írta...

:)))

Orsi írta...

Betti,köszönöm!
Én is nézegettem sőreginél is ,de nagyon drágának találtam.Desszertmesternél kicsit olcsóbb,na meg nem muszály postaköltséget se fizetni.És persze ez is willton.Gondolkozom rajta nagyon hogy megvegyeme...valahogy abban a 8 színű összeállításban olyan hülye színek vannak...külön-külön meg jóval drágább

Betti írta...

Szia Orsi!
Ha wiltont veszel, mindenképp javaslom a zselé állagút, ha ebben a nyári hőségben jégkrémtortához szottyanna kedved, ebből nagyon jót lehet készíteni, épp az állaga miatt. Pénzben tényleg nem olcsó, de ahogyan mondtam, kiadós, én fogpiszkálónyit szoktam a marcipánhoz adogatni, ha kell, azzal adagolom pluszban hozzá, mert annyira jól "fog". A desszertmester is egy webáruház féleség?

Orsi írta...

A desszertmesternél lehet online is vásárolni de van boltjuk Budapesten ,a 2 Mammut között kell felmenni,és ott van egy aprócska boltjuk.Itt a honlapjuk,ha estleg érdekel,sok jó dolog van:

http://www.desszertmester.hu/

Betti írta...

Köszönöm a linket, jövő héten épp arra lesz dolgunk :)

Jutka írta...

Ezeket a szép rózsákat is fondant-ból készítetted? Nagyon-nagyon szépek...most kísérletezek :)
Gratulálok!

Orsi írta...

Igen,igen azt is fondantból csináltam.Hajrá! Csak egy kis türelem és kézügyesség kell hozzá!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena