2009. október 16.

Csokis süti pillanatok alatt,sütés nélkül

Mostanában egyre kevesebb időm van sütögetni,és ezt elég rosszul viselem.Igazából nem is bírom ki mindig, a héten például volt hogy este 9 kor fogtam neki egy mákos pitének.Szóval lassan ott tartok hogy lelkiismeret furdalásom van ha csinálok valamit ami nem a sulival kapcsolatos.De néha muszáj elcsalni egy kis időt a tanulásból,nem megy másképp.Próbálom magamnak bemesélni,hogy most nekem a tanulás a legfontosabb és hogy ez nagyon fontos a jövőmhöz,de...baromi nehéz.Főleg azért mert azt kell megvonnom magamtól,amit a legjobban szeretek csinálni. Lehet hogy mégis cukrász suli mellett kellett volna döntenem...?
Minden esetre ezt a sütit tényleg pár perc alatt össze lehet dobni,ráadásul teli van energiával,ami soha nem jön rosszul.Az íze meg sokkkal de sokkal jobb mint amire számítottam.Egyszerűen nagyszerű! Hozzávalók:
  • 12 dkg vaj
  • 4dl kristály cukor
  • 1 dl tej
  • 4ek. kakaó
  • 1 dl mogyoróvaj
  • 2 tk vanília kivonat
  • 6 dl zabpehely
Az első 4 hozzávalót feltesszük egy edénybe melegedni,majd kb 1 percig forraljuk,vagy amíg a kristálycukor teljesen felolvad.Ekkor hozzáadjuk a mogyoróvajat a vaníliakivonatot és egyneműre keverjük.Levesszük a tűzről és belekavarjuk a zabpelyhet,ezt is egyenletesen elkeverjük.Sütőpapírra kis halmokat kanalazunk és megvárjuk amíg megdermed.Kész is vagyunk. Recept: BEB-től

8 comments:

szepyke írta...

Szia!Találtam még egy újságot, küldjem???

Orsi írta...

Jajjj Szepy olyan drága vagy!Persze hogy küldjed!

Névtelen írta...

Szia Orsi!

Örülök ennek a receptnek, szeretem a zabpelyhes sütiket, ezeket kisebb lelkiismeret-furdalással eszem, mert elvileg egészséges.:))

Nem lesz nagyon kemény, ugye?

Orsi írta...

Szia!
Igen ezzel én is így vagyok csak a "némi" cukortól és vajtól kell eltekinteni :D)))
Nem, nem lesz kemény,olyasmi állaga van mint a retro sütinek.

Ottis írta...

Nézz be hozzám, ha van egy kis időd!

Névtelen írta...

Kedves Orsi!

Már régóta szemezgettem e költeményeddel, nagy reményekkel el is mentettem magamnak és most nekiestem lesz ami lesz alapon, alig ocsúdtam és ripsz-ropsz kész is volt! Nos hát az íze, no meg az állaga mennyei!!! Annyit bonyolítottam rajta, hogy a maradék kandírozott narancshéjamat is bele tessékeltem. A kisfiam már fülig csokis én meg egy falat próba után csak sóvárgok, mert holnap vendégségbe viszem ajándékba.

Köszi a "csods süti" ötletet:
Leru

Orsi írta...

Leru,ennek nagyon örülök!
Nagyon szívesen!:)))

Nándor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena