2009. december 27.

Az ajándékok és következményük

Hát az úgy volt,hogy baromi kevés időm volt készülni az ünnepekre,mivel 23-ig suliba jártunk.Az ötlet már rég meg volt:mézeskalácsdobozok bonbonokkal.
A dobozokat szerencsére már hamarabb összeraktam de mind(10 db) díszítésre várt,aztán ott voltak még a bonbonok is.Gondoltam kicsit változtatok a forma kikenegetős módszeren,és csinálom úgy ahogy a nagyok csinálják..hehe...nem jött be...egy bonbon sem jött ki a formából.Úgyhogy kb fél kiló csoki látszott kárbaveszni,ráadásul utolsóelőtti nap este 9 óra volt...de nem volt mit csináljak befejeztem amit tudtam,csokit temperáltam és bevontam az aszaltszilvába töltött marcipánt,sima marcipánt,volt még egy kis fűszeres csonthéjasokkal készült csoki is.Aztán csináltam még bountyt meg snickerst is,de azok is ellenem játszottak,kb 5 darabot ha sikerült nagy nehezen bevonnom.Szerencsére a végére összejött annyi hogy a dobozokba volt amit tennem,és a családnak is maradt egy pár darab.
A dobozokat meg rendre elfelejtettem lefényképezni,a képen már az utolsó darab látható.
Az elcseszett csokikból meg lett egy viszonylag jó torta,karácsony másnapjára.Úgyhogy végül is nagy baj nem lett,csak nem így terveztem...

10 comments:

trinity írta...

Mindenkivel előfordul, hogy nem úgy tervez...De ez a torta szerintem nagyon finom lehetett!!!
BUÉK!!!

Orsi írta...

Hát igen...
Köszi Trinity,neked is nagyon boldog új évet!

szepyke írta...

Nagyon boldog új évet Neked és a szeretteidnek!:)) Blogolásban, egészségben, boldogságban gazdagat!

Kiskukta írta...

Nagyon boldog új esztendőt neked és egész családodnak!

mandy tarragon írta...

Boldog új évet!

Jutka írta...

Kívánok Neked és szeretteidnek Békés Boldog Új Esztendőt, üdv. Jutka.

Orsi írta...

Köszi szépen mindenkinek,nektek is nagyin boldog újévet kívánok!

Jutka írta...

Kukkants be hozzám, díjaztalak. :)

Gál Edith írta...

Szia Orsi!
Régóta olvaslak és nagyon tetszik minden "műved"!
Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!
Elismerésem jeléűl fogadd szeretettel a dijat, amit Neked is szántam :)
Edith

Zsiri írta...

Ha gondolod, nézz be hozzám ...:-)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena