2011. április 21.

Gyakorlás...


Mostanában,mint látjátok semmit nem sütöttem.Jah mégis,egy tiramisut,de felejtehető volt.Most végre szünetem van,túl vagyok egy nyelvvizsgán és bár pár hét múlva érettségi,mégis muszáj volt valami édeset művelni.
Mostanság elég sokat nézek Cake the boss-t.Imádom ezt a műsort,azt a szenvedélyt és életörömöt,amit Buddy sugároz...hát én is ilyen akarok lenni.Szóval azt hiszem innen jött újra elő,hogy kicsit fondantozni kéne.Most úgy voltam vele,hogy csak gyakorolni akarok egy kicsit,felfedezni hogy mennyire megy a tortára festés meg egyáltalán hogy is van ez. Úgyhogy a belső csak piskóta, lekvár.
Hát basszus mennyit bír felejteni az ember.Hogy én mennyit szenvedtem a fondanttal,szégyen.Csúf is lett,de ez van,ha az ember nem gyakorol elfelejti.
Azért mindettől elvonatkoztatva úgy érzem a különlegesebb desszertek jóval közelebb állnak hozzám,mint ezek a torták.
A festéssel jót játszottam. Megállapítottam,hogy porfestékkel csúnya,zseléssel elég jó. Összességében iszonyat sok idő, viszont ha az embernek van egy kis festői hajlam(mondjuk nekem nem nagyon van) fantasztikus tortákat lehet csinálni. Kricky pl elég durvákat csinál.

5 comments:

Anazar írta...

Tetszik a színösszhang :) Könnyű, vidám, tavaszi!

Pocak Panna írta...

Gyönyörű! Micsoda aprólékos munka lehetett, ez biztosan kikapcsolt kicsit! Nagyon szép!
Sok sikert az érettségihez!

Orsi írta...

Anazar,köszi!Igen, elég tavaszias-romantikusra sikerült!
Panna,igen ez nagyon ki tud kapcsolni.
Köszönöm! :)

Kricky írta...

Nagyon kedves vagy, hogy megemlítesz!!! köszönöm szépen!!! :)
A festésed nagyon jó! igazán szépek a színek! gratulálok!!!

Orsi írta...

Kricky,hát nincs mit,nagyon tetszenek a munkáid!

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena