2011. július 18.

Harapj a fészbukba!

Mostanában semmi finomat nem csináltam, ilyen időben egy pokol a konyha.. Fagyit eszünk gyümölcsszósszal ,ami még a gesztenyés sütiből maradt ...
De eszembe jutott,hogy időközben volt egy kis rendezvény,az sm.mag féléves szülinapi partyja, amiről még nem meséltem. Szóval én csináltam rá az ajándék webkettes muffinokat.
Csokis és vaníliásak voltak,fondant burkolattal. Nem mondom hogy kis munka volt, de azt hiszem megérte. Ja és bevallom,hogy nem egyedül csináltam az egészet,volt egy nagyon szorgos kis segédem is,a hugom aki  nagyon sokat segített.Köszi mucc!


Én nem vagyok nagy muffinos, de ez nekem is nagyon bejött. Remélem a többieknek is...
Hát akkor hogy stílszerű legyek,dobjatok egy lájkot,ha tetszik!

3 comments:

Száva írta...

Gratulálok, már vártam a bejegyzést:)!

Orsi írta...

Juhj tényleg,Száva,ne haragudj hogy nem írtam!
Köszönöm szépen az ajánlást!

Vea írta...

Kedves Orsi! Kérlek nézz be hozzám egy kis meglepetésre :)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena