2013. szeptember 24.

Kiskanál desszert kurzus Sepsiszentgyörgyön




Múlt csütörtökön  11 erdélyi süti imádóval készítettünk fantasztikus francia desszerteket, itt Sepsiszentgyörgyön. Csináltunk csokimousse-t, vaníliás eclairt és sütöttünk tatint is. Közben ismerkedtünk egy picit a habzsák használatával és a karamellel is, na meg megbeszéltük, hogy egy jó desszertnél tényleg mennyire számít a jó alapanyag. A hangulat nagyon jó volt, sokat nevettünk, jó kis gasztró beszélgetések kerekedtek -én például rengeteg jó alapanyag beszerzési hely tippet kaptam.  Mindenki nagyon lelkes volt,  szorgosan tevékenykedett és bár a hely kicsi volt, de a lányok könnyedén feltalálták magukat.  Nagyon boldog voltam, hogy mindenki eljött és végre két erdélyi gasztrobloggert is megismerhettem, Zsuzsit az Apple amaretto blog szerzőjét, és 4gyerek Évát a Főzök-sütök-mosogatok blog íróját, aki egészen  Brassóból jött a kurzusra.
Még több fotót találtok a Facebbokon.









Köszönet a Kolczának a hely biztosításáért ill köszönöm mindenkinek, akik a háttérben dolgoztak,hogy ez a kurzus létrejöhessen!


Ééés nemsokára  jön a következő tanfolyam, egy új témával! Hamarosan részletek itt a blogon, illetve figyeljétek a Kiskanál Facebook oldalát!

3 comments:

Névtelen írta...

De ez a kurzus ugye már Pesten lesz?

4Gyerek írta...

Neeee....inkább Brassóban!

Viccet félretéve, majd még jövök én is beszámolóval, meg személyesen neked egy méllel.

De minden viccnek fele való, esetleg Brassóban is meg lehetne egy ilyent próbálni. Szerinted?

Orsi írta...

Egyelőre még maradok Erdélyben, de ki tudja lehet hogy egyszer Pesten is sor kerül rá :)

Éva, Brassó szóba került, ha a brassói magyarokat el tudnám érni szerintem lennének akiket érdekelné.
Várom a beszámolódat és a mélt is! :)

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena