2015. április 5.

Boldog húsvétot!



Ezzel a funky csibével kívánok minden kedves olvasómnak  nagyon vidám húsvéti ünnepeket!

Annyi cuki húsvéti finomság készült az elmúlt héten a blogokon, hogy én sem tudtam kihagyni ezt a mókát. Miután befejeztem a nyári menü 26 desszertjét, 3 nap után már nagyon hiányzott a konyha és szerencsére a húsvét tökéletes ok volt arra, hogy újra játszhassak egy kicsit. Receptet nagyon nem is tudok mondani, hiszen főként megmaradt alapanyagokból állítottam össze.
A csokitojás étcsokiból készült, amit egy kis maradék citrom moussal töltöttem meg. A funky csirke egy amarettós-tejcsokis golyóbisból alakult át, amit fehércsokival vontam be, majd színezett kókuszba forgattam. 

Boldog nyuszit és sok locsolót nektek, lányok! A havas területeken élőknek meg egy kis napsütést és meleget kívánok!



Nem szeretnél lemaradni a legújabb Kiskanál finomságokról ?
Iratkozz fel a Kiskanál Hírlevélre és értesülj róla elsőként e-mailben! 


Feliratkozáshoz kattints IDE!

0 comments:

A blogon megjelenő összes tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.. Üzemeltető: Blogger.

© Kiskanál, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena